Tuesday, 27 November 2012

Perihal Klinik Kesihatan UiTM Shah Alam


Assalamualakum semua. Setelah hampir 3/4 tahun tokey bertapa dari berblogging akhirnya tamat sudah pertapaan tokey Untuk entry kali ni tokey akan share mengenai pengalaman tokey sebagai mahasiswa UiTM Shah Alam. Pada tanggal 27 November 2012 iaitu hari ini, tokey telah disahkan menghidap  penyakit gastritis a.k.a SAKIT PERUT + KERACUNAN MAKANAN. Disebabkan penyakit ini hampir 3 jam tokey tidak lelapkan mata dan impaknya, buat pertama kalinya untuk semester ini tokey ponteng kelas biotechnology. Untuk menjamin diri daripada dituduh ponteng kelas, tokey telah bersua dengan doktor di Klinik Kesihatan UiTM Shah Alam. Sebagai salah seorang mahasiswa disitu tokey menggunakan sepenuhnya hak sebagai warga UiTM untuk menggunakan khidmat para doktor disana. Bagi pandangan tokey kualiti klinik UiTM Shah Alam adalah 10/10. Doktor cemerlang, Nurse cemerlang, Layanan SUPERB dan ubat yang diberikan alhamdulillah mujarab. Walopown tokey hanya sakit perut tapi pelbagai ubatan diberikan. Ubat pening, ubat elak muntah, ubat sakit perut dan juga air garam. Apa pown Klinik UiTM Shah Alam TERBAIK. Xiexie Doktor Amal Farah binti Abidin kerana merawat tokey.



 Gambar Klinik UiTM Shah Alam ( ihsan GOOGLE)


Contoh gambar ubat-ubatan . Siap print nama and detail ubat. Tak main r tulis2x nie.
 ( ihsan GOOGLE mane ada orang sakit perut dapat ubat batuk^^)

8 comments:

cik nana said...

zaman uni dulu rajin gilos pegi PKU. pantang tak sihat sikit, berdesuppp g klinik. hihi

RIDHWAN ZAYADI said...

penyelaat dikala terlajak tido..surat rehat ^^

RIDHWAN ZAYADI said...

penyelamat

Ex uitm said...

Yup, clinic uitm shah alam mmg the best!!! Seriously..aku ikhlas memuji..TAPI..masalahnya sakit aku ni mngada lebih..smpai skrg..klau x pegi clinic tu sakit allergy aku ni x mo baik..huh!! Padahal aku dah grad..so terpaksalah aku melawat shah alam gak..seb baik aku keje kat KL. Klau dibuatnya aku keje kat kedah ke..Johor ke..x pon sedara amareka - singapork tu..x ke haru aku nak g turun shah alam??? lol

GirL iN ReD said...

Bgus la dpt dktr yg ok.kalau yg nk cpt je,kite yg skit kene marah blik.hoho

GirL iN ReD said...

Bgus la dpt dktr yg ok.kalau yg nk cpt je,kite yg skit kene marah blik.hoho

GirL iN ReD said...

Bgus la dpt dktr yg ok.kalau yg nk cpt je,kite yg skit kene marah blik.hoho

GirL iN ReD said...

Bgus la dpt dktr yg ok.kalau yg nk cpt je,kite yg skit kene marah blik.hoho

Post a Comment