Friday 27 May 2011

Berita Baik Untuk Penggemar TEH: Inovasi TEAPOT Anda Yang Gempak

Hello semua hari nie Tokey Kopi nak share mengenai inovasi mengenai TEAPOT..  TEAPOT nie adalah bekas teh ...lebih kurang bekas kopi jgak..entry kali nie adalah bersempena menghargai kowg yang gemarkan teh...asek kopi jew kan..Tea dengan Kopi kan minuman pilihan rakyat MALAYSIA..Mengikut kajian hampir 75% rakyat Malaysia gemarkan TEA & KOPI...Kalo kowg ikuti blog tokey kowg mesti perasan tokey nie asek share benda2x berkaitan inovasi jew..Sebenarnye tokey suka kan benda yang ad unsur saintifik, fresh dan unik..Benda2x macam nie akan nampak kita maju ke hadapan ..CEWAHHH...falsafah lar pulak..so untuk entry kali nie JOM LAYAN...


Berdasarkan daripada bacaan tokey kopi,, teapot nie inspirasi dari bentuk BUMI..Ianya mempunyai penapis teh di hemisphere teapot tu..ha3 dah mcam balang ikan emas tokey tgok..

Yang nie pulak,, teapot nie di design supaya membantu kowg mengenal pasti tahap suhu teh kowg..Kalo benda yang biru2x tu byak..panas lar jawabnye..

Yang nie konsep dia macam termos air je..Tapi nampak elegen dari segi rekaan dan colour dia..Bangga r sikit kalo bawak g pejabat ha3..

Yang nie tokey x pasti apa kelebihan dia ha3 sowie ye...

Yang nie inovasi dari segi bentuk..Teapot yang tak macam teapot..Dah macam apa entah..

Yang nie ada dua muncung..tu jew kowt kelebihan dia..

Yang nie macam kopi punyer mixer tu...boleh reheated


Yang nie teapot + teacup sekali..nama dia Birdy..he3 yang nie bagus..jimat dan mudah

Yang merah tu mcam burung.. Kat tengkuk dia ada rubber band memudahkan kowg hold teapot tu...Benda tu kan curve so memang mudah sliperry..Setelah dimasukkan konsep physic rubber band menyelesaikan masalah tersebut ha3..

 

Yang nie semua rekaan yang cool..x inovasi ap pown tokey rasa..he3


So itu sahaja ..SELAMAT MENIKMATI TEH ANDA

2 comments:

Unknown said...

comei2...

Fira hilwa said...

mmg comelll... mcm pgemar teh jgak (aku lerr tu... ahaks!)

Post a Comment